ہمارے ایک جاننے والے فرما رہے تھے کہ ایک چینی میرا دوست ہے جس کا نام "وانگ" ہے - Interesting Story in Urdu

وانگ دکان سے کچھ چیزیں خریدنے کیلیئے گیا ہے، میں وانگ کی بیوی ہوں


ہمارے ایک جاننے والے فرما رہے تھے کہ ایک چینی میرا دوست ہے جس کا نام "وانگ" ہے۔

وانگ نے ایک بار مجھے اپنے گھر پر کھانے کیلیئے بلایا۔ اس کے گھر میں پہنچ کر، میرے دل میں کئی دنوں سے جو ایک سوال آتا تھا، وہ میں نے جھجھکتے جھجھکتے پوچھ ہی لیا:

میں نے کہا: مسٹر وانگ، چین میں آپ لوگ ایک دوسرے کی ملتی جلتی شکلوں سے پریشان نہیں ہوتے؟

اس نے جواب دیا: وانگ دکان سے کچھ چیزیں خریدنے کیلیئے گیا ہے، میں وانگ کی بیوی ہوں۔۔۔۔۔
😍😍😍😊😊😊😊

Post a Comment

Dear Visitor, how did you like this post? If you like this post, please share it with your friends and Express your valuable opinion. Don't write spam comment here. Thanks

Previous Post Next Post

Popular Posts