Best Attitude Poetry in Urdu 2 Lines Shayari | Attitude Poetry for GF BF | Attitude Poetry | Urdu Poetry

Best Attitude Poetry in Urdu 2 Lines Shayari | Attitude Poetry for GF BF | Attitude Poetry | Urdu Poetry

Best Attitude Poetry in Urdu 2 Lines Shayari | Attitude Poetry for GF BF

Here is best attitude poetry collection for girlfriend, boyfriend, her and him. Read Attitude poetry in urdu 2 lines sms, Attitude shayari in urdu, Attitude status in urdu and Whatsapp status in urdu attitude.


ویسے تو دل بہت بڑا ہے میرا
لوگوں کی اوقات نہیں وہاں رہنے کی

°°°°°°

اس دنیا میں صرف دو چیزوں کی ہی ولییو ہے
ایک زمینوں کی دوسری میرے جیسے کمینوں کی

°°°°°°

خون میں وہ ابال آج بھی خاندانی ہے
دنیا ہماری شوق کی نہیں تیور کی دیوانی ہے

°°°°°°

دنیا میں صرف دو چیزیں ہی مشہور ہیں 
میرا سٹائل اور میری جی ایف کی سمائل

°°°°°°

مجھے نفرت پسند ہے لیکن 

°°°°°

زندگی کو اتنا سستا بھی مت بنائو
کہ دو کوڑی کے لوگ کھیل کر چلے جائیں

°°°°°

میں اپنے دشمنوں کو بولتا نہیں
بس وقت آنے پر دیکھاتا ہوں

Attitude poetry in urdu 2 lines sms

کردار ایسا رکھو 
لوگ بلاک نہیں سرچ کریں

°°°°°°

دہشت پھیلانی ہو تو شیر کی طرح پھیلاوں
ڈرانا تو کتّے کو بھی جانتے ہیں

°°°°°

وہ درد بھی تکلیف میں آ جاتے ہیں
جو ہم سے مخاطب ہوتےہیں

°°°°°°

تیرے لیے ہو گی لاکھوں کی اکڑ تیری
ہمیں تو دو روپے کی بھی نہیں لگتی

°°°°°°

نفرت ہی تو کر سکتے ہو
اور تم میرا کر بھی کیا سکتے ہو

°°°°°
Attitude shayari in urdu

لگا کر عشق کی بازی سنا ہے روٹھ بیٹھے ہو
محبت مار ڈالے گی ابھی تم پھول جیسے ہو


Best Attitude Poetry

لوگ شور سے جاگ جاتے ہیں
اور ہمیں کسی کی خاموشی سونے نہیں دیتی


Attitude Poetry Boy

مشورہ یہی ہے میرا نہ غلطی دوبارہ کیجیے
وحشت زدہ ہوں آجکل مجھ سے کنارہ کیجیے


Murshid Attitude Poetry

وہ جس کے چھن جانے کا ڈر تھا۔۔۔ اسے بہت پہلے ہی کھو دیا میں نے

°°°°°°

دم آواز میں نہیں الفاظ میں ہونا چاہیے
اونچا تو ہر کوئی بول سکتا ہے

°°°°°

جو مزہ سین کر کے اگنور کرنے میں ہے
وہ بلوک کرنے میں نہیں

°°°°°°

جب تک آپ سے کوئی جلنے والا نہیں ہو
زندگی میں مزہ نہیں آتا

°°°°°

میری کسی سے بنتی نہیں
اس میں میری کوئی غلطی نہیں

°°°°°

ہم فیمس کیا ہوئے ساری دنیا پریشان ہو گئی

°°°°°

تاج محل ہمارے لیے بیکار ہے 
کیونکہ روز بدلتی ہماری ممتاز ہے

°°°°°

میں باتوں سے ذات جان جا تا ہوں
اور حرکتوں سے اوقات

°°°°°

ہماری پرسنیلیٹی ہماری اک ادا
تو کیا تیری سہیلی بھی ہم پہ فدا

°°°°°

دشمن اورسگریٹ کو جلانے کو بعد
کچلنے کا مزہ ہی کچھ اور ہے

°°°°°

عادت نہیں پیٹ پیچھے وار کرنے کی 
دو لفظ کم بولتا ہوں پر سامنے بولتا ہوں

°°°°°

اپنی شخصیت کی کیا مثال دوں یارو
نا جانے کتنے مشہور ہوگئے
مجھے بدنام کرتے کرتے

°°°°°

ہم وہ ہیں جو آنکھوں میں
جھانک کہ سچ جان لیتے ہیں
محبت ہے اس لیے تیرے
جھوٹ کو سچ مان لیتے ہیں

°°°°°

غلام بن کر جیو گے تو 
کتا سمجھ کر لاٹ ماریگی یہ دنیا
نواب بن کر جیو گے تو 
شیر سمجھ کر سلام ٹھوکے گی یہ دنیا


Watch attitude Shayari 

Post a Comment

Dear Visitor, how did you like this post? If you like this post, please share it with your friends and Express your valuable opinion. Don't write spam comment here. Thanks

Previous Post Next Post

Popular Posts